hos zzzzzzzaharis


zarahs data fuckar sig, så bilden hamlar här uppe...
(jag&zarah. i love you)


heeeeeeeeeeej:)
har inte skrivit på över länge, men har inte pallat.

hitter hemma hos zarah nu, snart kommer jesper&filip :).

ska skriva lite om i går o idag.

igår:
vaknade o sånt, sen kom frida till mig, fixade oss.
sen stack vi och träffa jesper o filip  en stund.
senare stack jag o frida t cg o träffa oscar o kevin.
och va ute sånt tråkigt, hahaha.
fröööös ihjäl :(*synd om mig ändå* haha..
sen stack vi hem t zarah och där va lite säär barn.
(henke, micke o anton.)
kolla film o sånt.
sen stack frida hem, och så samtidigt stack kevin o oscar.
dom andra va där typ till 1-2 nått? sen stack dom me.
sen kom timmy o jens o kolla film me oss en stund.
sen stack dom me... hahahaahahah, liiite drykt...
hehee
sen kom henke o micke igen o va där t halv 4, sen somna jag o zarah äntligen:(.
haha, över dryg text, men jag vet att ni ville veta vad som hände, hehehee :D


idag:
vaknde vid 12 nått?
sen käka o ut me zarahs hund.
vid 2 stack vi t mlm för zarah skulle ta sin spruta(?)
sen körde hennes mamma oss hem t mig, hämtade lite grajor.
sen ´gick vi hem t zarah, haahaha..
och käkade här, sen fiiiixa vi oss.
o nu vi vänta på att dom ska kommma,(jävligt söööööliga..)
ska sova hos zarah inatt igen.

pusshoooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0