sista inlägget innan jag ska sova.

Hej bloggen & alla söta som läser.

Jag har precis duschat & ska snart kolla film.
Jag är skit dålig på att lägga upp texter & bilder o allt sånt jag vet..
Jag ska bättra mig, jag lovar!

Iallafall har vi haft tema dagar hela veckan i skolan.
Igår började vi kvart över nio och idag började vi kvar i nio.
Ändå riktigt härligt!
Men imon börjar vi som vanligt kl 20 över 8 tyvärr..
Och efter skolan ska jag nog träffa ellinor tror jag.

& idag efter skolan stack jag hem till carolina & kolla film!
Vi kolla hajen 2 tror jag de va..?
Sen hängde jag med & kolla på hennes träning.
& nu sitter jag hemma & lyssnar på lite sega låtar, hahah.. :)
men ska nog stänga av datan snart & kolla film-
så vi hörs imon.
godnatt.

/evelinathulin.



jag & emilia idag i skolan, öööver söta....
(hahah, min hand blev helt fuckad därför jag stukit över den)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0