kulturnatten, eller ja, dagen/kvällen..

(Hann inte skriva igår, skriver vad som händer igår idag ist)


Innan kulturnatten började stack jag till ellinor & fixa mig med henne.
Sen stack vi till CityGross & handlade lite.
Sen hem till Zarah.
Hemma hos Zarah var också Sara, hihi .
Dom satt o käkade när vi kom.
& Zarahs pappa fyllde år, så grattis till han :).
Sen skulle Zarah&Sara fixa sig lite så jag & Ellinor stack till kulturnatten såläge.
Men den hållde på & stänga när vi kom :o.
Den varade bara till kl 9. Så igentligen skulle den hettat kulturkvällen eller nått.
haha, iaf så stack vi o mötta Zarah&sara igen och träffade Henke & Svenne ist.
Vi stack till mama rosa & käkade kebab.
Sen hem till zarah igen& kolla film.
Vi kolla på titanic :).
Efter en stund stack Sara hem, & senare stack Svenne&Henke också.
Vi kolla klart på filmen efter dom hade stuckit, hahahaha, ellinor& zarah bölade som fan! haha :-D
Över söta!
Ja, sen somnade vi.
hihhihi, kankse lite dryg text, men de va de vi gjorde den kvällen/natten :).
h3h3..

/evelinathulin.


(ganska gml bild på mig,ellinor&zarah)
(i love my girls)


Kommentarer
Postat av: ellinor

nähe, de gjorde du inte allls ewwwiii:-D

<3

2009-10-17 @ 17:01:36
URL: http://ellinorellinorellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTOSAR! :D<3

2009-10-18 @ 21:12:44
URL: http://fethursby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0