MILKESHAKE & SHOPPING! ♥

Hej bloggen!

Jag hann inte skriva igår, men ska berätta vad som hände igår.

Först va de ju skola & sånt som vanligt..
Sen bara hem & plugga.
Vid halv 7 hängde jag med Nelly&mamma på Nellys utvecklingssamtal.
& sen direkt till burlöv!
Skulle igentligen handla skor, men de blev lite mer än de.
De blev 2 tröjor & ett par jeans också ;).
(Kommer nog bilder på kläderna sen också!)
Antlingen ikväll eller imon.
Sen va de bara hem och sova.


& idag va de skola igen..
Hatar verkligen skolan!
Sen hängde jag med Ellinor hem och sen kom Carro okså!
Vi gjorde inte så mkt, bara va ute sen in igen & gjorde milkeshake!
hihi, I (L) MILKESHAKE!
Sen hämtade Peter mig vid 7?
Och nu sitter jag bara vid datan ;).
ska snart göra mig i ordning & sen sova om jag kan!

Godnatt & sov sött!

/evelinathulin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0