hata rubriker

kom nyss hem från linnea, har sovit där inatt.
jägers igår, riktigt jäkla kul! helt klart den roligaste gången.
igår: skola och sånt först, sen stack jag & linnea hem till ellinor, kollade film, sen duschade.
beställde pizza o käka, sen fixa vi oss, sen körde ellinor pappa oss till jägers vid 8. kom hem igen vid 2. 
hade en riktigt roliga kväll, tack alla . 
idag: vaknade vid 11? kolla film & halv sov haha.
sen stack vi ner o käka & sånt skit, sen kom ellinors mamma o hämta mig o ellinor , dom lämnade mig hemma hos mig sen. ska snart äta om jag orkar.. haha
sen ska jag duscha, ikv blir de ut me folk.



otroligt söta bilder, jag & linnea i morse, hahahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0